Wednesday, September 10, 2008

Flicka omringad av 20-25 gangsters som sparkar fotboll med huvudet.


En ensam tanig liten tjej blev utsatt för ett brutalt mordförsök i Södertälje. Efter att hon kallats for "Svennehora" så omringades hon och hennes vänner av 20-25 svartklädda invandrar gangster. Horden var beväpnad med tillhyggen och knogjärn. De slog och skrämde ivag hennes tre kamrater och omringade till slut henne och använde hennes huvudet att sparka på som en fotboll.

En mindre grupp Gnestabor ingrep och försökte rädda livet på flickan. Även de angreps och var och en omringades av 4-5 gangsters.

Då polisen kom försvann de på mopeder som enligt registreringsuppgifter sägs tillhöra Hovsjö- och Saltskogsområdet.

Ur Aftonbladet: Någon lyfte upp hennes
huvud, någon annan sparkar henne i ansiktet.
– Sedan skrattar de.


Sveriges förfall har lett till att vi har förlorat flera stora städer till massvåldet, gangstervälde, kaos, uppgivenhet och invånarna är skräckslagna.

Tyvärr är väljarnas logik oklar, de fortsatter att rösta på dem som alltid styrt och nu drivit orterna till obeboeliga ghettomardrömmar.

Socialdemokraterna styr i Södertalje, Anders Lago (s) deras lokala pamp säger han att han vill ha massinvandring till Sverige därför att det berikar oss. Läs mer om Lago, här , här, har och här.

Jag ser ingen utvag for Södertälje eller de andra orterna förrän väljarna sparkar ut dessa underliga politiker som inte fattar ett dyft av hur man ska hantera faror, brott, massvåld, och massinvandring.

Jag undrar hur många av dem som skrivit nedanstående kommentarer som röstat på Anders Lagos (s) parti?

Tyvärr kan inte offren räkna med hjälp även om de skyldiga skulle gripas. Ett groteskt brott som liknade detta fall intraffade i Stockholm. Offrets huvud var nära att separera från kroppen
pga av sparkar mot huvudet. Det brottet gav resultatet att offret dog och bara en del av de skyldiga dömdes, och bara en dömdes till den patetiska domen grov misshandel. På det sättet har domstolen manipulerat mordstatistiken eftersom de skyldiga borde ha dömts for mord. Gonatt Södertälje, och gonatt Sverige. Vi har blivit ett sopstation för mänskliga sopor från omvärlden.

Några av kommentarerna till LT artikeln:


Född i Södertälje och har bott här sen 28 år tillbaka. Men när jag läser sånt här, och vet att det händer i min stad, blir jag äcklad. Och rädd. Rädd för att själv bli konfronterad av psykfall som dessa. Vem vet. Nästa gång kanske det är min tur? Eller din? Nu ska jag härifrån så fort som möjligt. Tack för allt du gett mig, du föredetta-vackra stad!

Nu måste Lago som är ytterst ansvarig för kommunen göra en samling/uppföljning av allt våld son sker i Södertälje. Samla polis, socialtjänst , fältarbetare , skola osv. Vidta kraftfulla åtgärder! Visa nu Lago att du har lite" stake " i dig. Gör något , men gör det NU!! Södertälje håller på att gå under helt.... Fan, måste man dra igång ett medborgargarde för att få ordning på den här stan!

  Så beter sig DJUR!!! Så här blir det när man tillåter Inavel. så sluta skyll på samhället låt föräldrarna betala. Detta är enbart de LATA föräldrarnas fel. De sitter hemma och har ingen anging om vad deras skitungar gör och räknar med att alla andra ska ta hand om deras skit, föda ungar de är de bra på men att ta hand om dem....? 

Visa att man inte accepterar sånt här djurlikt beteende och ställ de unga gärningsmännen som i detta fall begått flera tragiskt mycket grovt brott, som var och ett av dem skulle ge fängelsestraff. 

Jag vill ha namn och bild på dessa jävlars avkomma så att man vet vilka man ska skydda sig mot. Polisen och soc. ska låsa in samtliga dessa avskyvärda as tills de fyllt 21 (LVU). Dessa svin är bara värda förakt och hat. Hoppas ni föräldrar är stolta idag men som vanligt som vid stenkastning säger ni väl att era as till barn var hemma. Dra åt helvete!! Här har ni inget att skaffa.
vi ser att vårt samhälle mer och mer börjar likna tillstånden i mellanöstern och den kvinnosynen som härskar där, såg en film på youtube som utspelar sig i kurdistan där hela släkten deltog i en grym stening av en flicka som hade haft sex utan att vara gift. Alla deltog, barnen, de vuxna och till och med far och mor föräldrarna. Jag vill inte ha den här typen av livstil här i mitt land och jag tänker aldrig lägga min röst på partier som stödjer den utvecklingen.

Politiker och de myndigheter som skall ordna detta helvete som bara blir värre för var dag Är så fruktansvärt rädda för dessa primater så dom vågar inte göra någonting. Nej in med primaterna i någon stålbunker mitt i norrlandsskogarna och kasta bort nyckeln. Som det nu är så är det bara en tidsfråga när det bryter ut fullständigt inbördeskrig här.

 Är evinnerligt trött på att ingenting görs av politikerna i denna kommun - allt medan man ser staden är på väg mot en fullkomlig katastrof!
 Ett lokalt rättsväsende i gungning. Hot, rädsla för att vittna och t o m hånande av offren i rättsalen hör till vardagen. (+hot mot poliser och deras familjer) - Stenkastning på bussar, räddningstjänst och privatbilister. - Regelbundna bränder i bilar, trapphus och soprum - Nedskräpning och vandalism hör numera till vardagen. - Maffialiknande strukturer och metoder inom vissa branscher. Att vara gisslan i sin egen stad helt oaccetabelt -

Fy f-n vad skönt att man lämnat den där tokstan sedan 10 år tillbaks. Täljebo sen många generationer men hela stan har flippat ut till att bli ett slödderhål för kreti och pleti.

Jag är bekant med 19-årings mamma.Han sa att han skulle göra det igenom om han var tvungen.Tjejen hade dött och det inte hade ingripit.Jag bodde i Södertälje i ett år,men tack som fan att jag nu har flyttat tillbaka till Gnesta.

 Just nu sitter dom här häftiga killarna och skrattar och känner sig stolta över att vara med i tidningen och tar åt sig "äran" för olika skador som nämns i artikeln
Funderar starkt på att flytta härifrån (tyvärr, för jag är uppväxt här) för i den här stan törs man ju inte bilda familj och låta barn växa upp!

Både jag och min man har slutat gå ut då han blev misshandlad av ett gäng " tuffingar" för ett tag sen.

Dags att flytta, inte från Södertälje, utan från Sverige! Här finns ingen säkerhet längre. Bara massa kriminella som styr landet,
 LT AB

3 comments:

Anonymous said...

Länge leve mångkulturen!
Ge dessa stackare, som hamnat en aning fel, stöd och lär svenne att ta hänsyn till och respektera deras traditioner, t ex synen på kvinnan.
Lär också svenne att det aldrig är fel att sparka skallen av en svennehora!

Anonymous said...

Hejsan
Jag håller på att göra en blogg om grov misshandel av kvinnor i allmänhet, och om misshandeln i Södertälje i synnerhet.
Jag vill få igång en diskussion om vår nuvarande lagstiftning för den här sortens brott och har lagt in en poll där man kan rösta på olika typer av straff man själv skulle vilja se.
Syftet är att försöka få fram en bild av hur allmänheten skulle vilja att den här typen av extremvåld mot kvinnor bestraffas, om nuvarande straffskala är tillräcklig, behöver den skärpas eller bör vi ta in helt nya former av straff? Jag hoppas att fler vill hjälpa till med bloggen, jag anser att detta är en så pass viktig fråga att jag inte ska göra detta arbetet själv, dessutom är jag helt nybörjare på bloggning och behöver hjälp.

Just nu är bloggen under uppbyggnad, Södertäljefallet är upplagt samt en första pollversion. Jag vill nu få feedback på det jag skrivit och på pollen innan jag börjar sprida bloggen mer aktivt. Man kan rösta om man vill, om jag genom feedback ser att pollen behöver göras om så kommer jag, om det går, att föra över rösterna från den gamla till den nya.
Här är bloggen http://20killarmotentjej.wordpress.com/

Anonymous said...

Välkommen till Dom Glömda Barnen
Barnen´s rätt i samhället

Omhändertagen på mycket tveksamma grunder

Vi är en nystartad förening DOM GLÖMDA BARNEN som vänder sig till de föräldrar som fått sina barn omhändertagna på mycket tveksamma grunder och många gånger utan att få någon rimlig

Vi i föreningen anser att varje barn har rätt till sina föräldrar och sitt nätverk – att föräldrarna i första hand ska få allt stöd och all hjälp så att alla möjligheter först är uttömda innan en placering sker.

Vi anser också att barnen ska placeras på besöksavstånd, så att inte det ska bli ett hinder och orsaka att kontakten bryts med föräldrar eller syskon. Vi vet hur viktig den kontakten är.

Målgrupper
Barn & Ungdomar
Som bor/eller har bott på HVB-hem eller i Familjehem

Föräldrar
Som har/eller har haft ert/era barn på HVB-hem eller Familjehem

Mormor.Farmor.Farfar.Morfar
Som har fått sitt Barnbarn omhändertaget gemon LVU.
Du själva hade kunnat ta hand om ditt barnbarn men inte fått det.

Askungarna
Jag blev inte omhändertagen fick bo hemma med mina biologiska föräldrar men hade det inte bra där

Lagar
Vi håller på att jobba fram lagförslag till Regeringen då Socialtjänsten gör många fel med Omhändertandet av barnen

www.domglomdabarnen.dinstudio.se