Sunday, September 20, 2009

Tidningarna bedriver en hysterisk kampanj nu.

Infor kyrkovalet så bedriver media en hysterisk kampanj mot Sverigedemokraterna. Minst en eller två artiklar publiceras i varje tidning varje dag som smutskastar och misstänkliggor SD medlemmar eller partiet.

Inga artiklar har talat om deras politik eftersom det är nyhetsstopp om invandringspolitiken och alla andra frågor som är kopplade till den.

Man får känslan att mediakampanjen är koordinerad.

AB's chefredaktör Jan Helin sade i TV debatten med Jimmie Åkesson att: "jag* vill vrida debatten till att handla om vad SD har för agenda"

Notera att Helin säger "JAG" som i verkligheten betyder "Socialdemokraterna" och "LO" eftersom de är majoritetsägare av Aftonbladet och styr vad Helin gör. Han agerar inte fritt på egen hand.

Jan Helin erkänner därmed att han försöker styra den politiska debatten i Sverige till sin och sitt partis fördel.

S använder alla sina institutioner och sin media för att styra valdebatten, de andra partierna försöker göra samma sak, dessutom är all media på samma sida.

Precis som i Afghanistan rapporteras nu omfattande valfusk i Sverige.

Om SD behandlar så inför det relativt oviktiga Kyrkovalet, hur kommer SD behandlas inför Riksdagsvalet nästa år?

De preliminara resultaten visar att SD kan ha nästan dubblat sina väljarsiffror i Krykovalet från 1.7 % i förra valet till 3 %. svd dn ab ab

4 comments:

Anonymous said...

Om aftonbladet är sosse-styrt. Då är DN folkparti-styrt och SVD moderat-styrt.
Vilket århundrade lever du i? 1700-talet?
Aftonbladet slår vakt om sitt varumärke.
Och var är SD-annonserna i DN?
Nog är det hysteri, men aftonbladet är ett varumärke med sin profil.
Om inte SD passar in där. BUhuu..

Karpstryparn said...

PK-medias smutskastning, lögner och antidemokrati har inga gränser.

Anonymous said...

Dömd Rasist?hur var det ny med SSUs ordförande?

radiogunnar said...

http://www.musicwebtown.com/unr4/123066

Sveriges Fria Radio